Kamis, 12 Maret 2020

PAKEJ PERCUTIAN BALI 2020

PAKEJ PERCUTIAN BALI 2020


PESONA LIBURAN DI BALI
4 HARI DAN 3 MALAM

DAY 1 : AIRPORT – WATERBLOW – PANDAWA – HOTEL ( L, D )
Kami sambut di bandar udara antara bangsa di bali, kemudian kita menuju restaurant untuk makan tengah hari, di teruskan melawat PENINSULA island untuk menyaksikan WATERBLOW ( ombak menghempas karang ), PANDAWA BEACH pantai yang berpasir seperti merica, ULUWATU keindahan seni bina bangunan bali yang di bina di atas karang laut yang tinggi. JIMBARAN BEACH menikmati keromantisan alam dan sedapnya masakan khas SEAFOOD BALI ( halal ), MASUK HOTEL dan free program

DAY 2 : HIDDEN HILL – BEDUGUL – TANAH LOT ( B, L, D )
Setelah sarapan di hotel, kita melawat WANAGIRI HILL – menyaksikan keindahan lanskap dua buah tasik ( danau buyan dan tamblingan ), di teruskan menuju BEDUGUL, makan tengah hari ( halal ), shopping t – shirt JOGER, melawat keindahan TANAH LOT TEMPLE dan menyaksikan SUNSET, kembali  menghala ke hotel, makan malam di local restaurant ( halal ). Masuk hotel.

DAY 3 : BARONG DANCE – KINTAMANI ( B,L, D )
Setelah sarapan kita bergerak menuju KINTAMANI HILL, melawat : BARONG DANCE, SHOPPING OLEH OLEH BATIK BALI, LUKISAN dan tiba di PUNCAK KINTAMANI kita menikmati keindahan alam menyaksikan GUNUNG dan DANAU BATUR,  makan tengah hari ( halal food ), di teruskan kita melawat desa  TEGAL LALANG yang terkenal dengan rice field nya yang terassiring ( rice terrace ) melawat UBUD – royal palace , makan malam dan kembali ke hotel, free program

DAY 4 : SHOPPING – AIRPORT ( B, )
Setelah sarapan di hotel, kita cek out, shopping dengan menyesuakan masa yang ada. Tiba di airport tour end.

SEBUT HARGA :
HOTEL 2 STAR / SIMILLAR
MIN  2 – 3 pax = RM 695
MIN 4 – 7 pax = RM 580
MIN 8 – 15 pax = RM 550
Min 16 – 19 pax = RM 510
Min 20 – up pax = RM 480

HOTEL 3 STAR / SIMILLAR
MIN  2 – 3 pax = RM 795
MIN 4 – 7 pax = RM 660
MIN 8 – 15 pax = RM 620
Min 16 – 19 pax = RM 610
Min 20 – up pax = RM 570

HOTEL 4 STAR / SIMILLAR
MIN  2 – 3 pax = RM 875
MIN 4 – 7 pax = RM 720
MIN 8 – 15 pax = RM 700
Min 16 – 19 pax = RM 660
Min 20 – up pax = RM 650

HARGA SUDAH TERMASUK :
1.       Private Transport selama tour
2.       Hotel twin share
3.       Makan sesuai program
4.       Tour guide ( bila jumlah 16 – up pax, shurcharge tour guide bila group di bawah 16 pax = RM 60 per day )
5.       Tiket masuk tempat lawatan
6.       Parking fee dan mineral water

HARGA TIDAK TERMASUK :
1.       Tiket pesawat
2.       Personal account
3.       Porter, over luggage/ excess baggage
4.       Tipping untuk tour guide dan driver


Tidak ada komentar:

Posting Komentar